Cantata La Clika

El passat dilluns l’alumnat de segon va participar en la cantata “La Clika” a l’Auditori Municipal Enric Granados de Lleida. Després d’uns mesos plens d’assajos, vam poder interpretar i representar les cançons apreses juntament amb setze centres educatius de la província.

La cantata de la Clika és un projecte impulsat per Les Cases de la Música que pretén generar afició per la música, apropar les arts escèniques a les escoles i treballar valors universals com la solidaritat, la comunitat, la diversitat, la igualtat de gènere o la cultura popular, entre d’altres.

Un cop va finalitzar la cantata ens vam dirigir cap al Parc Municipal de la Mitjana, on vàrem dinar i jugar una estona.

Va ser una jornada molt emotiva, pedagògica i motivadora per als nostres alumnes.

Cliqueu a la imatge per accedir a la galeria fotogràfica