CANTATA: LA CLIKA

El dimecres 4 de maig, els alumnes de 2n, van representar la cantata: LA CLIKA a l’Auditori Municipal Enric Granados de Lleida.

Durant el 2n i 3r trimestre hem estat practicant la gran varietat de cançons que forma aquesta cantata.
Teníem moltes ganes de poder-nos trobar amb altres companys i companyes,  i escoltar en directe la banda musical. L’experiència ens ha agradat molt!

Per arrodonir el dia, vam anar a dinar al parc La Mitjana i descobrir tota la varietat de vegetació que s’hi amaga.

A continuació, clicant a la imatge, podreu veure el resum del dia musical que vam tenir.