Aquesta setmana hem celebrat a la nostra escola el Carnaval.Ha estat una setmana molt especial i divertida on totes i tots hem seguit les ordres que ens ha proposat la REINA del CARNESTOLTES.
Les ordres han estat : el dilluns ” una cosa al coll t’hauràs de oposar i amb els mitjons desparellats per fora, tothom riurà ”, el dimarts ” vine en pijama i deixa la roba dins de l’armari que avui faràs l’estrafolari”, el dimecres “pentinats bojos, amb molta laca que ningú sembli una vaca”.
Però va arribar el dijous i un vent infernal, va fer que no ens poguéssim menjar l’entrepà de truita.
I per fi, el el divendres ” per la setmana acabar tots els elements anteriors t’ has de posar “.
El divendres, plovia a bots i barrals, però això no va impedir que acabéssim la setmana amb la gran rua de Carnaval on tothom disfressat ha ballat i ha fet gresca pels passadissos de l’escola!!!
VISCA EL CARNAVAL!
No us ho perdeu!! Si voleu veure les imatges CLICA AQUÍ

