SORTIDA DE P3 A LA CASA CANAL I AL SOLAÇ

Ja s’olora la primavera i el final de curs a l’escola Pompeu Fabra!

Aquest dimecres dia 2 de juny, les fades, els follets i els nans, vam fer la sortida de final de curs.

Vam trobar-nos al recinte de la Casa Canal de Mollerussa per fer la visita a l’Espai Cultural dels canals d’Urgell. Allí, la guia del museu ens va explicar la transformació del territori amb l’arribada dels Canals d’Urgell, amb l’ajuda d’uns audiovisuals molt atractius per als nostres infants: ens vam transformar en canalers i vam poder nedar en una piscina imaginària! En acabar, vam esmorzar i jugar al recinte enjardinat de la Casa Canal, on vam descobrir closques d’ous i fins i tot un petit niu d’ocell!

Tot seguit, i caminant per la vora del Canal d’Urgell, vam arribar al Solaç. Allí ens esperaven el Joan, la Montse i la Marta per fer-nos experimentar amb diferents estris per estampar tres grans murals. Les estampacions ens van permetre deixar petjades positives per la natura i l’entorn: bicicletes, rastres d’animals i paraules boniques, entre d’altres! Els infants van gaudir d’allò més amb els tampons, les rodes i els diferents ginys per estampar amb temperes de colors.

En acabar la nostra obra d’art i amb molta gana, ens vam dirigir cap a l’escola, on aniríem a dinar ja que degut a la Fira de Sant Josep no vam poder fer-ho al Parc Municipal. A la zona “pícnic” de l’escola, envoltats d’arbres i ocellets, vam dinar ben asseguts als bancs i les taules de fusta. Aquest moment va esdevenir un temps per compartir xerrades i rialles tot menjant junts i fora de casa per primera vegada durant aquest curs. Desprès de dinar, vam tenir temps per jugar en grup sota l’ombra fresca dels arbres!

I per arrodonir la tarda, vam sortir a jugar al pati de l’escola “durant molta estona”, cosa que no passa normalment.

Va ser un dia molt intens de diversió i aprenentatges en un entorn molt proper i bonic!

De ben segur que a la nit, les fades, els follets i els nans, van descansar ben plàcidament!

Tot seguit trobareu un recull de fotografies i vídeos.

P3A Fades

P3B Follets