LA MALETA DELS TRESORS DE P5

Ja hem començat a rebre les primeres maletes dels tresors de les classes de P5.

Són unes maletes que ens arriben carregades d’emocions que les famílies preparen amb molta cura i estima des de casa. I els nens i nenes responsables són els encarregats d’explicar de forma oral als seus company/es allò que han escollit dur que és molt valorat i estimat per ells, és a dir, talment com un tresor.

Aquesta activitat ens permet treballar l’expressió oral en català, superar la vergonya de parlar davant de tothom, al mateix temps aporta millorar la seva autoestima. A més, també ens ajuda a treballar la cohesió de grup ja que conèixer-nos ens permet entendre l’altre, apropar-nos al seu joc, a les seves vivències i allò que tan estima, tot això afavoreix la creació d’un lligam afectiu fort.

El fet de deixar uns dies els objectes que han dut els alumnes a la classe ens compromet a respectar i compartir amb la resta allò que hem portat.

Val a dir que cada cop que arriba l’alumne amb la maleta dels tresors la classe es converteix en una festa i s’espera amb emoció i amb els ulls ben oberts que s’obri  per tal veure i saber que hi ha a dins.

Cada mes farem un recull i us anirem penjant les maletes dels tresors que haureu portat.

Desitgem que vosaltres gaudiu força d’aquesta experiència com ho estem fent nosaltres.