FESTA DE LA CASTANYADA

Aquest divendres vam celebrar l’esperada festa de la tardor; la festa de la castanyada!

Ja teníem ganes de fer una trobada conjunta des que vam començar l’escola. Així que, ho vam celebrar tot fent un dia de gaudi amb diferents activitats. D’una banda, vam realitzar una gimcana esportiva de circ; amb acrobàcies, equilibri, mim, etc. I, per altra banda, com ja és costum al Pompeu Fabra, vam donar via lliure a la creativitat i vam decorar les portes de les aules amb diferents personatges del circ. Ja sabeu que, enguany, és la temàtica del projecte interdisciplinari. A més a més, vam realitzar diversos tallers de tardor.

I, per acabar d’arrodonir la festa, a la tarda, els alumnes de 6è ens van delectar amb els seus balls de castanyeres. Van haver-hi cançons molt variades i per a totes les edats; des del ball tradicional, passant per la rumba i acabant amb molt Rock’n Roll. I, després de tanta marxa, teníem ganes d’omplir la panxa! Les castanyes torrades no podien faltar ni els refrescos per fer-les baixar…

Amb tot, vam passar una jornada d’allò més entretinguda.

Si us en voleu fer una petita idea, feu CLIC a l’enllaç on hi trobareu una mostra de tot el que vam fer.

ED. INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

Feu CLIC aquí si voleu veure els vídeos dels balls de castanyeres de 6è.

FESTA DE LA CASTANYADA