ENTREGA DE PREMIS DEL CONCURS DE DIBUIX

Una de les activitats que vam realitzar durant les Jornades Culturals va ser la realització del concurs de dibuix per escollir el disseny de la tapa de l’agenda del curs que ve. Després d’una preselecció i de que tot l’alumnat de l’escola votés el seu dibuix preferit, aquesta setmana es va fer l’acte de l’entrega de premis.

Hi va haver un premiat de cada cicle i el dibuix que serà la portada de l’agenda del curs que ve és el de l’Amàlia de cicle mitjà. Enhorabona a tots els participants i sobretot als premiats!

Si voleu veure imatges de l’acte, feu clic aquí.