P4_PLANTEM PLANTER A L’HORT

El passat dimecres 3 de novembre els alumnes de P5, encarregats de l’hort aquest trimestre, van anar a comprar planter al mercat.

El dijous 4 de novembre els alumnes de P4 els hem ajudat  amb la col·laboració dels nostres voluntaris, a plantar el planter. Els voluntaris/àries ens han explicat i compartit amb nosaltres moltes curiositats i consells.

Hem plantat enciam i cols. Ara els alumnes de P5 en tindran cura durant aquest primer trimestre i nosaltres n’anirem a observar la seva evolució i creixement.

Després, a l’aula, tots i totes hem plantat pesoleres en un got i a la tarda ben contents ens les hem emportat cap a casa, on les cuidarem i les farem ben grans!

Hem passat una jornada molt enriquidora.

Cliqueu la imatge per veure les fotografies