P4_NO ÉS PINTURA! ÉS XOCOLATA!

Els alumnes de P4 durant aquesta setmana hem anat treballant la recepta de la MONA, n’hem descobert cada ingredient i només de pensar-hi se’ns feia la boca aigua.

La xocolata és un dels ingredients que més ens agrada de la MONA, així doncs hem experimentat el dibuix amb xocolata. Hem pintat i dibuixat de forma lliure i creativa, amb un aroma dolç i temptador i algun dit que altre ens hem llepat.

Ha estat una gran experiència que no ens importaria gens tornar a repetir, una experiència per llepar-se’n els dits.

CLIQUEU LA IMATGE PER VEURE LES FOTOGRAFIES

Xocolata desfeta | Escola Taquígraf Garriga