I4_LA MOTXILLA VIATGERA COMENÇA EL SEU VIATGE

Aquest divendres 4 de novembre les motxilles viatgeres d’I4A i d’I4B han començat a viatjar. Al llarg de curs viatjaran casa per casa de tal manera que tots els nostres alumnes tinguin l’oportunitat de gaudir del plaer de la lectura i plegats els ajudarem a introduir-se en el meravellós univers literari.

Les mestres hem escollit llibres i alguna revista adequats a la seva edat i d’acord amb les seves preferències i interessos. Igual que fem dia a dia a l’aula, en els nostres moments lectors.

En aquesta experiència, les famílies hi teniu un paper molt important, vosaltres podeu llegir per ells/es, cosa que els permetrà familiaritzar-se amb els llibres, millorarà la seva capacitat d’escoltar els altres i els ajudarà a treballar la comprensió lectora. Ja sabeu que  vosaltres sou model per als vostres fills i filles. Si us veuen llegir amb freqüència els serà més fàcil adquirir l’hàbit.

Podeu convertir la lectura en un joc (els podeu animar a crear i pensar un final diferent…). Intenteu llegir una estona cada dia, d’aquesta manera creareu un hàbit o rutina lectora (abans d’anar a dormir…)

Quan la motxilla hagi de tornar a l’escola el dijous vinent, no estigueu tristos, sempre podeu anar a la biblioteca amb els vostres fills/es, on hi ha un univers de contes amb mil i una aventures per viure plegats/des.

Us deixem els set beneficis de llegir durant la infància:

-Desperta la imaginació i la creativitat.

-Fomenta la curiositat, la concentració i l’atenció.

-Millora les habilitats lingüístiques.

-Afavoreix grans resultats acadèmics.

-Suscita empatia i flexibilitat.

-Ensenya el món.

-Proporciona un gran plaer, és un moment de relaxament, de desconnexió.

CLIQUEU A SOBRE DE LA IMATGE PER VEURE LES FOTOGRAFIES