I4_INICIEM EL SERVEI DE PRÈSTEC AL BIBLIOPATI

Aquest curs els alumnes del Pompeu podem gaudir a les estones del pati, de l’espai de la biblioteca escolar, del BIBLIOPATI.

En aquest espai podem gaudir de la lectura, despertar la nostra imaginació, millorar les nostres habilitats lingüístiques, descobrir coneixements nous i el més important gaudir del plaer de la lectura. Tot plegat ho fem de la mà dels companys i alumnes de 6è que ens acompanyen en aquesta aventura i ens gestionen el préstec de llibres.

Aquest any com a novetat, podem escollir quin conte/llibre volem agafar per llegir a casa i retornar a la biblioteca el següent dia que ens torni a tocar bibliopati.

La propera sessió de bibliopati serà dimarts 31 de gener. Ja l’esperem amb moltes ganes!

I4_CLIQUEU A SOBRE DE LA IMATGE PER VEURE LES FOTOGRAFIES