I4_ELS NOSTRES POLLETS JA HAN NASCUT!

En arribar a l’escola ens hem emocionat de valent, alguns dels nostres pollets ja havien nascut i d’altres estaven a punt. Hem tingut la sort de poder veure en directe el naixement de dos dels pollets, ha estat una experiència única.

Els hi hem omplert la menjadora d’un pinso especial i els hi hem omplert l’abeurador d’aigua, que hem deixat en una capseta que els hi farà de casa aquests primers dies amb una bombeta que els escalfarà.

Al llarg del matí els hem sentit piular, menjar, beure, relacionar-se… ha estat una observació directa molt significativa i emotiva per a tots i totes. Cadascun de nosaltres n’hem fet una representació gràfica, dibuix, d’allò que hem viscut i observat de primera mà.

A la tarda hem passat per les diferents aules d’educació infantil per informar els nostres companys/es que els nostres pollets ja havien nascut i els hem convidat a fer-los-hi un visita.

En marxar de l’escola ens hem acomiadat dels pollets i hem deixat encara un ou a la incubadora que no havia fet eclosió, però ens ha semblat que el pollet ja ho estava intentant. Esperem demà tenir de nou una altra sorpresa tan bonica com la d’avui.

Us deixem aquest vídeo perquè pugueu gaudir de totes les emocions i experiències que avui hem vivenciat plegats/des, han estat extraordinàries i les volem compartir amb tots i totes vosaltres.

VÍDEO                                                                                                                             FOTOGRAFIES