I4_ANEM AL BIBLIOPATI

Aquest passat 14 de febrer els alumnes d’I4 hem assistit de nou al BIBLIOPATI, ens agrada molt compartir aquesta estona amb els alumnes de 6è que ens expliquen contes, ens fan el servei de préstec dels llibres i ens acompanyen amb molta il·lusió al llarg d’aquesta estona.

És una experiència que ens enriqueix i ens convida a viatjar a través de la literatura infantil tot vivint un grapat d’aventures en cada lectura.

Alguns de nosaltres hem participat en el BIBLIOREPTE que se’ns planteja des de la biblioteca. Molta sort!

Ara ja esperem amb il·lusió el pròxim DIMARTS 28 DE FEBRER on podrem tornar a gaudir de nou del BIBLIOPATI, retornar els llibres en préstec i agafar-n’hi de nous.

CLICA LA IMATGE