P3_QUÈ FA UN IL·LUSTRADOR/A? HO APRENEM DE LA MÀ DE LA MERCÈ GALÍ.

Durant setmanes ens hem endinsat en la tasca i descoberta de la figura de l’il·lustrador/a. Ho hem fet de la mà de la Mercè Galí, una gran il·lustradora que va créixer envoltada de contes a la llibreria dels seus pares, a la Vila de Gràcia, a Barcelona.

Hem descobert petites anècdotes de la Mercè que ens han fet molta gràcia, tals com que quan era petita s’amagava al magatzem de la llibreria dels seus pares per devorar imatges en silenci i que té una gateta que es diu LLUM, que és la seva boleta peluda, que sovint li reclama atenció mentre ella dibuixa i il·lustra i se l’estima molt.

Durant algunes setmanes hem aprofitat els moments lectors per anar descobrint les seves il·lustracions i hem explicat una gran varietat de contes que ella ha il·lustrat, observant les característiques que defineixen la seva manera d’il·lustrar els personatges que hi apareixen i finalment ens hem aventurat a dibuixar com la Mercè i realment ho hem fet d’allò més bé!

El passat dilluns 26 d’abril, la Mercè Galí  ens va venir a veure a l’escola. L’esperàvem amb molta il·lusió!! per fi la podríem conèixer i escoltar tot allò que ens volgués explicar.

La Mercè ens va explicar algun conte i alguna de les característiques dels seus dibuixos i finalment ens va obsequiar amb un dibuix en directe per a tots els alumnes de P3_Fades, Follets i Nans.

Va resultar una experiència molt enriquidora i molt bonica.

Volem compartir amb tots/es vosaltres aquesta experiència, només heu de clicar els següents enllaços.

P3A_FADES

P3B_FOLLETS