A P4 TREBALLEM LES RIMES

A l’Educació Infantil és molt important el treball de la consciència fonològica, ja que aquesta és l’habilitat de percebre, identificar i manipular els sons (fonemes) de les paraules. És un treball bàsicament auditiu.

Un dels jocs de llenguatge que hem treballat a P4 han estat les rimes, aquesta activitat propicia fer una escolta més reflexiva per tal d’adonar-nos jugant que hi ha paraules que sonen igual.  Això ens ajuda a iniciar l’escolta de sons en les paraules que rimen.

El treball que hem fet ha estat pensar entre tots quines paraules sonen com els noms dels nens i nenes de la classe, un cop triada la paraula hem fet un rodolí. I per acabar l’hem representada fent un dibuix.

Voleu veure les rimes de les Bruixes i els Bruixots?  Doncs, aquí les teniu. Desitgem que us agradin.

Les rimes de la Classe de P4 A

Les rimes de P4 B