TREBALLEM EL COS HUMÀ

Aquest últim projecte de medi hem treballat el nostre cos per dins.

Es tractava de conèixer com funciona el nostre cos: l’aparell digestiu, l’aparell respiratori i una pinzellada de l’aparell circulatori.

Com a projecte final vam decidir fer unes maquetes elaborades pels nostres alumnes on plasmaven els contiguts apresos. Per equips, van dur a terme diferents composicions per a formar l’aparell respiratori o digestiu, segons van escollir ells mateixos. Van estar uns dies elaborant la maqueta i com a treball final, van fer-ne una exposició oral als seus companys segons els contiguts apresos.

Aquí podeu veure’n algunes imatges del procés d’elaboració com de l’exposició oral.