SORTIDA AL CIRC

El passat dijous 28 d’octubre els i les alumnes de cicle mitjà de l’escola vam fer la primera sortida del curs! Vam anar a passar el dia a Valls, a la “casa” de la companyia Passabarret i vam gaudir i disfrutar molt de la jornada.

En arribar ens vam dividir en grups i mentre uns van anar a la circoteca, els altres van poder disfrutar d’un espectacle del malabarista de la companyia. A la circoteca vam poder veure el lloc on treballava la companyia. Aquest centre va obrir les seves portes el 2012 i un dels seus objectius sempre ha estat la divulgació del circ en el més ampli dels sentits, especialment al gran públic. Allà, els nois i les noies van poder practicar amb objectes dels espectacles com ara el diàbolo, les pilotes per fer malabars o els plats.

Agraïm l’hospitalitat rebuda per part de la companyia, ja que ens vam sentir molt a gust en tot moment i ens ho vam passar d’allò més bé. Tant els professors com els alumnes vam gaudir molt del dia!

Aquí teniu un recull d’imatges del dia.