SITUACIONS D’APRENENTATGE: FESTA D’ANIVERSARI

Aprendre mitjançant situacions d’aprenentatge ens permet poder resoldre reptes o problemàtiques reals, on l’alumnat ha de dur amb eficàcia un seguit d’accions que impliquen una o més capacitats en diferents àmbits.

Això és el que han fet el nostre alumnat amb el repte que els hem plantejat: organitzem UNA FESTA D’ANIVERSARI.

Amb pressupost límit, han hagut de pensar i organitzar què comprarien per poder dur a terme la festa ( globus, decoracions, parament de taula, menjar, beure). Posteriorment, han buscat en una pàgina online els productes necessaris, tot comparant preus i buscant les opcions més econòmiques i per finalitzar han calculat les despeses i el cost final de l’activitat.

Ha estat un gran treball en equip,  i han posat en pràctica les seves habilitats en la gestió i organització del treball en grup, tot descobrint que les matemàtiques són molt necessàries per a la seva vida diària i alhora d’allò més divertides.

CLIQUEU AQUÍ SI VOLEU VEURE LES IMATGES