OBSERVEM ARTÈMIES SALINES

Fa uns dies el Roger, alumne de 4tA ens va portar artèmies salines i tots els alumnes de 4t vam tenir l’oportunitat d’observar-les al microscopi. També va compartir amb tots i totes els seus coneixements sobre aquesta espècie de crustacis. Ens va explicar que tenen tres ulls i poden fer fins a 15 mm de llargada i que només els mascles tenen antenes al cap. Acostumen a viure als llacs salats i s’alimenten d’algues verdes.

Els ous d’aquests crustacis poden sobreviure durant anys. Per això es comercialitzen els seus ous perquè els nens puguin observar el seu cicle vital en aquaris casolans.

Moltes gràcies Roger per compartir amb nosaltres tot el que sabies sobre aquesta especie.

Si voleu veure imatges, feu clic aquí.