MILLOREM LA NOSTRA SALUT POSTURAL

El passat dimarts 18 de maig els nens i nenes de tercer vam tenir la xerrada de la Sra. Maira Lorenzo, mare d’una alumna del nostre curs.

Després d’estar treballant el projecte del COS HUMÀ vam veure l’oportunitat de que ens expliqués  una professional la importància de la salut del nostre cos. Com ella va dir: amb el nostre cos hi hem de viure tota la vida. Per tant, l’hem de conservar en bon estat.

La Maira ens va fer una explicació de la importància d’una alimentació equilibrada,  rica en proteïnes, vitamines i sobretot làctics per aconseguir uns ossos forts. Va remarcar la necessitat de dormir les hores necessàries per aconseguir un bon descans i una recuperació de tots els òrgans. També va parlar-nos de la importància de seure i tenir una postura correcta quan estem veient la televisió. Evitar estar massa estona asseguts per a que els músculs es mantinguin en bon estat.

Va estar molt interessant.

Us presentem algunes imatges.