INICIEM LA SETMANA CULTURAL!

Com ja sabeu, aquesta setmana celebrem la SETMANA CULTURAL i fem diverses activitats i tallers al voltant del CIRC, el projecte interdisciplinari que treballem aquest curs a l’escola.

Avui els alumnes de 3r hem pogut gaudir d’un TALLER DE MAQUILLATGE de pallassos. Ens hem maquillat els uns als altres i ens hem convertit en uns pallassos i pallasses d’allò més divertits! Un cop tots ben pintats, ens hem fet fotos al PHOTOCALL! Si voleu veure imatges, feu clic aquí.

L’alumnes de 4t, hem fet un TALLER DE MALABARS! Al principi ens ha costat una mica, però ens han acabat quedat unes boles de malabars d’allò més colorides. I fins i tot, hem pogut practicar una estona! Si voleu veure imatges, feu clic aquí.

Després del pati, la senyoreta Montalbà, ens ha fet un ESPECTACLE DE PALLASSOS! La senyoreta en sap molt i hem pogut gaudir d’una divertida estona tots pelgats! Hem cridat, hem ballat, hem rigut… En definitiva, ens ho hem passat molt bé! Moltes gràcies senyoreta Montalbà! Si voleu veure imatges, feu clic aquí.

Una altra activitat que hem fet avui ha estat un DIBUIX DEL CIRC. Ens hem esforçat molt i ho hem fet el millor que hem pogut perquè d’entre tots els dissenys, sortirà la PORTADA DE L’AGENDA del proper curs! Si voleu veure imatges, feu clic aquí.