EXPOSICIÓ “AUS EN PERILL D’ EXTINCIÓ”

Al llarg d’aquesta setmana tots els alumnes del centre han pogut gaudir d’ una exposició sobre les aus en perill d’extinció feta i promoguda per l’alumnat de 4t, tot celebrant el DIA INTERNACIONAL DE LES AUS  que se celebra el 10 de maig.

Enmarcada dins del nostre projecte de centre, els i les alumnes de 4t han fet un treball de recerca sobre les aus en perill d’extinció. Tot descobrint les seves característiques i els motius que les posen en perill, han reflexionat sobre com podem ajudar-les.

Amb molta il.lusió han preparat cartells que formarien part de l’ exposició. I al llarg del matí els alumnes han passat  per totes les aules convidant a tots els alumnes del centre a gaudir de l’ exposició que  han preparat.

També se’ls ha proposat el repte de confeccionar un ocell de paper (Papiroflèxia) i visionar el següent vídeo.

Ha estat una activitat molt motivadora i els ha engrescat a continuar protegint el medi ambient.

SI VOLEU GAUDIR DE LA NOSTRA EXPOSICIÓ CLIQUEU AQUÍ