ELS MOLLEGUIES ACABEN EL SEU PROJECTE VISITANT L’ AJUNTAMENT

Els alumnes de tercer curs han visitat les dependències de l’ Ajuntament on han estat rebuts per l’ alcalde de la ciutat i la regidora d’ensenyament, on  hem presentat el projecte que hem  sobre  Mollerussa: el funcionament dels serveis municipals i el patrimoni arquitectònic i cultural de la ciutat.

El projecte ens ha permès obtenir un carnet emès des de l’escola com a Molleguies, després de superar tot un seguit de reptes, que han engrescat molt als alumnes.

Una de les visites obligades dins el projecte és la seu consistorial on hem descobert el funcionament i hem simulat un ple municipal.

Ha estat un projecte molt engrescador, i ens ho hem passat genial!

Si voleu veure imatges de la visita, cliqueu aquí.