CANTEM LA NATURA!

Des de fa uns anys, l’alumnat de 4t curs de Cicle Mitjà de la nostra escola participa en la Cantata Comarcal, amb la intervenció dels distints centres educatius urgellencs. Després del parèntesi obligat per la pandèmia en acabar el curs 2019-2020, s’ha reprès el projecte; això sí, amb un format diferent en què ha estat incorporat l´ús de les tecnologies digitals.

Com se sol dir, tanmateix, el leitmotiv ens és ben adient al projecte de l’escola, iniciat durant el curs passat: El món que volem i ara més que mai, amb la conscienciació i el respecte vers el medi ambient i els entorns naturals, no només aquells que ens són propers, sinó també tots els altres que caracteritzen la biodiversitat dels ecosistemes.

La nostra col·laboració rau en la interpretació conjunta –bo i respectant les normes sanitàries- a mans de les nenes i nens de quart,  de dues cançons que seran enregistrades en l’entorn enjardinat de l’escola Pompeu Fabra i incloses, finalment, en un muntatge virtual comú que podrà veure tothom i des de qualsevol racó del món. Tota una experiència que desitgem compartir i que, de ben segur, us agradarà d’allò més.

Si voleu veure i escoltar el video només cal que cliqueu aquí: