El nostre restaurant

L’alumnat d’aula d’acollida continua treballant els aliments i els àpats. Cada alumne ha creat un menú de restaurant i han simulat estar en un restaurant com si fossin els xef per explicar els plats que hi ha en el seu menú.

Després també han creat per parelles una recepta. Primer han cercat a la xarxa diferents receptes, un cop elegida l’han passat a paper on han d’escriure els ingredients i la preparació. Per votacions han elegit quina era la recepta que més els agradava i l’han cuinat entre tots. Cadascú s’ha endut un tros a casa per berenar.

Podeu veure les imatges al següent enllaç.