Decoració de Nadal i amic invisible

Els alumnes d’aula d’acollida han decorat l’arbre de Nadal amb boles dels desitjos, cadascú ha escrit un desitg en la part darrera de la bola. També, hem penjat uns mitjons de bones paraules, a la part darrera dels mitjons de Nadal han escrit qualitats dels seus companys i paraules boniques dedicades.

Finalment, hem fet un amic invisible de dibuixos. Cadascú ha fet un dibuix de Nadal i els hem embolicat amb paper. Després, cada alumne ha triat un “regal” a l’atzar on hi havia un dibuix d’un company/a de qualsevol curs.

Fent click a la següent imatge podeu veure la resta de fotografies: