Exposició de maquetes i Cruspicontes

El passat divendres 28, a l’escola vàrem repartir els Cruspicontes que no vam poder repartir per Nadal, per problemes de subministrament. Les classes de sisè van muntar taules al pati perquè els diferents cursos anessin passant i recollint els llibres. També van aprofitar per mostrar les maquetes, que van realitzar fa un temps, a tota l’escola i tothom va experimentar amb elles.

NOTA: Recordeu que per accedir a les imatges necessiteu facilitar-nos un compte Google. En cas de no poder accedir, poseu-vos en contacte amb la tutoria per confirmar el correu. Més info en aquesta pàgina.