Accés a les imatges de l’escola

Us informem que a partir d’ara canviarem, de manera progressiva, l’accés a les imatges de les activitats del centre, les quals estaran restringides només a les famílies del centre. El motiu del canvi serà el de vetllar per la privacitat i la intimitat dels infants, de manera que l’accés es donarà solament a les famílies i tutors dels menors.

Les fotografies (i també algun vídeo) s’organitzaran en diverses carpetes. En tindreu, bàsicament, dues:

1. Esdeveniments i activitats conjunts, on hi hauran les imatges que impliquin més d’un curs, com ara festivals, activitats de centre o cicle, etcètera.
    2. Curs – Promoció, on hi hauran les imatges de la vostra classe, classificades en carpetes.

Per accedir localitzar les carpetes compartides, haureu de fer servir un compte de Google Drive o GMail. També, des de la web, us facilitarem l’enllaç restringit corresponent a cada entrada del bloc, o bé els enllaços generals des de la pàgina dedicada.

A poc a poc anireu trobant les imatges a les diferents carpetes. Les imatges que hi ha a la web estaran disponibles encara un temps, depenent de la velocitat que la Comissió TAC pugui anar treballant en això. En el cas dels articles més antics, podran quedaran restingits per una contrasenya per evitar que les imatges siguin accessibles a tothom

Recordeu que l’ús de les imatges és personal i familiar. Preguem no en feu redifusió sense el permís exprés. Així mateix, preguem que en cas de fer fotografies o enregistraments a l’escola, l’ús serà igualment d’ús personal i familiar.

Per agilitzar la compartició de les carpetes, hem partit del correu electrònic facilitat amb l’aplicatiu Dinantia. En cas que aquest no sigui Google, haureu de donar-ne un altre que sí ho sigui.

En cas de dubtes, poseu-vos en contacte amb la tutoria o envieu un correu a .