Bicicletes i patinets

A l’escola Pi Verd cada matí venim per molts mitjans. Aquest any, molts nois i noies venen amb patinet o bicicleta. I, per descomptat, celebrem que es faci un xic d’exercici físic per mantenir el cos i la ment en forma. Felicitats!

També us volem recordar uns punts que són molt importants:

• A dins de l’escola no anem al cim de les bicicletes o patinets. A partir del portal i fins al portal, caminem i empenyem les montures.
  • No portem patinets o bicicletes elèctriques.

Cal que respectem aquestes normes per a la convivència a l’escola, de la mateixa manera que cal que al carrer aprenguem a circular seguint normes de transit sense molestar a l’altra gent o vehicles. La direcció vetllarà perquè es compleixi el bon ús dels patinets o bicicletes i, per tant, es reserva el dret a “multar” els infractors.