Actualització mesures COVID-19

Amb posteritat a les reunions telemàtiques, el Departament ha actualitzat les mesures de protecció a les escoles. Entre altres mesures, a partir del proper dia 14 de setembre i durant dues setmanes, tot l’alumnat haurà d’estar amb mascareta a l’escola, incloent-hi el grup estable. Recordeu que fins ara es considerava que al grup i a l’aula estable no era obligatori dur-la. La mesura de portar mascareta a qualsevol espai estarà vigent, en principi, durant els propers quinze dies i depenent de la situació epidemiològica. Estigueu atents a la nostra web i als canals oficials per a noves informacions.

Us remetem al web del Departament on s’informa d’aquesta i altres mesures que caldrà tenir en compte