8M – Dia de la Dona

El 8 de març, els alumnes de l’Escola Pi Verd hem fet diferents activitats per a commemorar la llarga lluita de les dones per la igualtat. Aquest any hem emplenat l’escola de banderoles reivindicant la figura de més de 100 dones rellevants al llarg de la història, entre elles més de 30 dones importants a Catalunya.

També hem fet un ninot superheroïna del dia de la dona! Hi trobarem a la banda i la seva falda fotos amb biografies de dones destacades, heroïnes desconegudes que han fet possible molts avenços de la nostra societat.

L’alumnat de l’escola a treballat individualment buscant informació i elaborant la biografia per exposar-la als companys. I els alumnes de cinquè han creat una videoexposició amb Canva explicant la interesant vida d’aquestes heroïnes que cal recordar.

NOTA: Recordeu que per accedir a les imatges necessiteu facilitar-nos un compte Google. En cas de no poder accedir, poseu-vos en contacte amb la tutoria per confirmar el correu. Més info en aquesta pàgina.