Sortida Hípica Esclanya Peres i Ametlles

El dimarts passat, els alumnes de P5, les Peres i les Ametlles, vam fer una sortida a l’hípica d’Esclanyà. Aprofitant que estem fent el projecte dels “Cavalls, ponis i unicorns” la classe de les Peres i les “Princeses, cavallers i Castells” la classe de les Ametlles vam creure oportú fer una visita a l’hípica i aprendre més coses sobre aquests animals i tot el que els envolta.

Vam sortir de l’escola i tot xino-xano vam dirigir-nos cap a Esclanyà. Allà vam fer una parada per esmorzar i vam seguir el nostre camí fins a l’hípica Caballero.

A l’hípica, la Susana ens va ensenyar tot el que està relacionat amb els cavalls i la doma i vam poder entrar en un tancat amb alguns ponis i veure què i com mengen i, fins i tot, tocar el seu pèl tant suau. Agraïm molt la vostra atenció!!

Seguidament vam anar cap al poble d’Esclanyà per dinar i agafar forces per jugar al parc amb la tirolina i les demés construccions.

A la tarda, vam començar a anar cap a l’escola ja que ens quedava fer la tornada i, tot i que estàvem una mica cansats, vam arribar ben contents!

NOTA: Recordeu que per accedir a les imatges necessiteu facilitar-nos un compte Google. En cas de no poder accedir, poseu-vos en contacte amb la tutoria per confirmar el correu. Més info en aquesta pàgina.