Teatre 2n i 4t

Els joves talents de l’escola Pi Verd ens han deixat bocabadats amb les seves actuacions i desbordant creativitat en les diverses representacions teatrals escenificades al Teatre Municipal de Palafrugell.

Paco Dalmau, el nostre estimat avi i fotògraf, ha capturat amb la seva càmera tots i cadascun dels moments màgics d’aquestes representacions.

A més, us convidem a gaudir del vídeo del teatre per reviure aquestes magnífiques actuacions.

Des de l’escola Pi Verd, volem expressar el nostre més sincer agraïment als alumnes i a tot el personal docent i no docent que ha fet possible aquesta meravellosa aventura teatral. La seva esforçada dedicació i el treball en equip han estat claus per al ressò i l’èxit assolits per les nostres obres de teatre al Teatre Municipal de Palafrugell.

2nA          Galería de imágenes - Iconos gratis de interfaz   2nB           Galería de imágenes - Iconos gratis de interfaz

4tA                                    4tB