SORTIDA A CAP DE CREUS

El passat 19 d’octubre, els alumnes de 5é va anar  amb autocar al Cap de Creus. A les nou vam sortir de l’escola per pujar a l’autobús. Un cop a dalt, la Carme ens va Informar del què trobaríem. Al cap d’una hora i mitja, vam arribar a Llançà. Desprès d’esmorzar va anar a jugar una estona i, tot seguit, vam pujar en un vaixell amb un guia. El vaixell ens va portar fins a Cap de Creus però vam tenir mala sort perquè feia molt de vent i no vam poder desembarcar. Quan vam tornar a Llançà, vam anar un parc a dinar. Desprès de dinar, va anar a la platja a explorar. Seguidament vam  pujar a l’autocar per tornar. Va ser una sortida divertida i emocionant , sobre tot el viatge en vaixell.

Martina, Marta, Àlex i Pau

cap-de-creus

Si cliques sobre la foto veuràs la resta d’imatges de l’activitat