Simulacre i Bombers CI

El simulacre a l’escola és una activitat important per a la seguretat de tots. És important que tots els alumnes i el personal escolar estiguin ben preparats per a situacions d’emergència. Els bombers són professionals essencials en la prevenció, el control i l’apagament d’incendis, així com en altres situacions d’emergència. És genial que els bombers hagin vingut a explicar la seva feina als alumnes i a respondre a les seves preguntes. En un simulacre, s’ha de seguir un pla d’acció específic i tothom ha de saber quines són les seves responsabilitats. En resum, la preparació per a situacions d’emergència a l’escola és crucial per a la seguretat de tots.

És genial que els nens de cicle inicial hagin tingut l’oportunitat de veure el camió de bombers després del simulacre. Això pot ajudar a desmitificar els bombers i mostrar-los com a herois de la comunitat que estan disponibles per ajudar en situacions d’emergència.

Veure el camió de bombers també pot ser una experiència emocionant i educativa per als nens, ja que poden aprendre més sobre les eines i equips que els bombers utilitzen per ajudar en situacions d’emergència. A més, veure el camió de bombers en persona pot ajudar a augmentar l’interès dels nens per aquests professionals i fins i tot inspirar-los a considerar una carrera en el camp de la seguretat pública en el futur.

Aquí teniu un bon recull de fotos d’aquell dia