SETMANA CULTURAL

Hola famílies,

del 23 al 27 d’abril hem estat treballant la Setmana Cultural a l’escola. Durant aquests dies hem fet moltíssimes activitats referents al Projecte Interdisciplinari d’enguany, “La Terra, un món de cultures”:

• El dia de Sant Jordi, vam anar a visitar les parades de roses i llibres que hi havia a Plaça Nova. A la parada del Pi Verd, vam comprar un llibre per la classe.
  • Durant la setmana va venir una noia a explicar-nos contes. També nosaltres, que ja comencem a ser grans, vam explicar contes a nens de P5 i 1r.
  • Hem realitzat diversos tallers: figures d’origami, collarets africans, peixos japonesos, tòtems, escriure el nostre nom en llengües d’alfabets diferents al nostre, visualitzar documentals, jocs i danses d’arreu del món, …
  • Un dia va venir la mare de la Susi, que és de Perú, a explicar-nos la llegenda de com es va formar el “Machu Picchu”.
  • Hem escrit i dibuixat un conte col·lectiu que comencen els nens i nenes de P3 i va passant de classe en classe fins que l’acaben els alumnes de 6è.

Finalment, l’últim dia vam celebrar els Jocs Florals.

Aquí teniu una mostra de tot el que hem fet:

Cliqueu a sobre per veure més fotos