PREMIS RODOLFO CANDELARIA 2018

Com cada any la nostra escola va participar als premis Rodolfo Candelaria. Els nens de 5è van elaborar un treball artístic sobre paper, on el tema principal era El Mercat de Palafrugell. Tots els nens i nenes varen fer pintures molt ben acabades i treballades. De l’escola Pi Verd  van sortir 8 finalistes i el guanyador va ser l’Aleix Plana.

Aquest any també es lliurava el premi Biennal  Rodolfo Candelaria, un guardó que es dona cada dos anys i es tria un premiat d’entre tots els guanyadors de totes les escoles de Palafrugell dels l’any anterior i d’aquest. Aquest biennal va ser per l’Aleix Plana també. Una gran alegria que l’Escola Pi Verd obtingués aquest reconeixement. Moltes felicitats!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *