MATRÍCULA CURS 22/23

Podeu demanar cita prèvia per realitzar la matrícula al centre per al curs 2022-23. Recordeu que també caldrà portar:

• Dues fotografies de carnet de l’infant.

Els següents documents, originals i fotocòpia de:

• Llibre de família
  • Identificació dels progenitors (DNI, NIE o Passaport)
  • Targeta sanitària de l’infant.
  • Si el/la menor té DNI, NIE o Passaport, també.

A dia 10/06/22, es publica la llista definitiva d’alumnes assignats al centre, així com la llista d’espera. Podeu accedir també a la llista d’alumnes assignats en aquest enllaç i a la llista d’espera en aquest.

A dia 9/06/22, es publica l’oferta definitiva de places. Podeu veure-les en aquest enllaç.

Es publica la llista definitiva de preinscripcions ordenada. Podeu accedir al document a través d’aquest enllaç.

A dia de 9 de maig, es publica el número de desempat, que és el 1.013

El termini de preinscripció està tancat. Podeu seguir accedint al portal preinscripció.gencat.cat per a més informacions.

Si voleu, podeu escoltar els podcasts del Departament on us explicaran tot allò relatiu a la preinscripció, assignació de places, matrícula, etcètera.