Festes de Nadal a l’escola

A l’escola Pi Verd ja arriba el Nadal i amb ell totes les celebracions! Des de P3 a sisè hem fet tot un seguit d’activitats que us volem ensenyar amb il·lusió i alegria!

Comencem a Infantil, on hem fet un munt de coses. Tot va començar anant a buscar el tió que estava amagadet en un raconet del pati. El vam entrar, que estava mort de fred. A dintre de l’escola el vam alimentar i abrigar, al mateix temps que li explicàvem contes. El tió ens vigilava i ens veia com assajàvem les cançons i es posava molt content. Quan va arribar el dia de fer cagar el tió, aquest ens va cagar uns llibres molt divertits! Uns llibres de màscares! Després per acabar-ho de celebrar vam prendre un got de xocolata ben calenta i un xic de coca.

A més a més, el Patge Reial ens ha vingut a veure i a recollir els nostres desitjos. L’hem rebut molt efusivament i ell ens ha escoltar tots els nostres desitjos i il·lusions. Gràcies, Patges reials!

Enllaç a l’àlbum de fotos aquí.

A Primer i a Segon també vam fer cagar el tió, que ja havíem alimentat dies abans. Després d’unes quantes bastonades carinyoses al cim del seu llom, el tió ens va cagar uns llibrets amb jocs i activitats molt bonics. Després ens vam prendre una xocolata calenta d’allò més bona. Vam passar un matí sensacional.

Enllaç a l’àlbum aquí.

La resta de l’escola vam fer una gimcana al pati amb tot d’activitats per moure l’esquelet. Van ser molt entretingudes i divertides. Vam córrer, saltar, i entretenir-nos molt. En acabar vam prendre forces amb un bon got de xocolata calenta que ens van fer i servir unes mares i pares molt trempades!

Enllaç a l’àlbum de fotos aquí.

Volem també agraïr la col·laboració de les famílies en la tasca de repartir i preparar una xocolata estel·lar. Umm, boníssima! Moltes gràcies!