Els Espais de l’Escola Pi Verd

Ara que fa quinze anys de la creació de la nostra escola l’equip directiu teniem ganes de personalitzar els espais comuns i, avui materialitzem aquest projecte de la millor manera  possible amb persones vinculades al nostre centre i al poble. Ens acompanya, també, la Mònica Alcalà, regidora de l’Ajuntament.

La senyora Conxa Saurí, es la persona més ben documentada del poble, doncs s’ha passat mitjà vida arxivant tots els esdeveniments, edificis i vivències del nostre poble. I ens fa molta il·lusió que com  dona, arxivera i àvia de l’escola, La nostra biblioteca porti el seu nom.

El senyor Paco Dalmau, avi d’en Marc i la Laia, darrera el seu objectiu l’hem pogut trobar amb tots els saraus de Palafrugell tant de caire cultural, com de gresca  immortalitzant la història del poble i la seva gent. Per tot això la nostra aula d’audiovisuals volem que porti el seu nom.

El senyor Quim Casellas, reconegut cuiner ha fet conèixer la gastronomia mediterrània tant en programes de televisió com en el seu restaurant a Llafranc. Es pare de l’escola i, com en Paco i la Conxa, sempre que els em demanat la seva col·laboració a l’escola, s’han involucrat amb un somriure. Per tot això l’espai del menjador volem que porti el seu nom.

En Nom de l’escola Pi Verd i com a representant de la mateixa us vull agrair la vostra disposició al llarg d’aquests anys a contribuir en la història de Palafrugell.