Eleccions al Consell Escolar 2018

El Consell Escolar d’un centre és el principal òrgan de participació per a tots els representants dels diferents sectors de la comunitat educativa, professorat, famílies, ajuntament i personal de serveis. El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, ens convoca a eleccions per a la renovació parcial dels membres de cadascun dels sectors del Consell Escolar dels centres docents públics de Catalunya. Aquesta renovació té lloc cada dos anys.

En el nostre centre es renovaran:

4 membres del sector docents
4 membres del sector pares/mares/tutors/tutores

Poden ser candidats o candidates tots els pares/mares o tutors que exerceixen la pàtria potestat o la tutela i que figuren en el cens electoral. Han de presentar la seva candidatura a la Presidenta de la Mesa electoral en el termini establert (fins el 16 de novembre) amb els impresos adients que trobareu a secretaria i el DNI.

Per poder votar, ésser candidat/a o supervisor/a, heu de comprovar primer la vostra presència en el llistat del cens electoral que estarà exposat a l’interior de l’edifici a partir del 6 de novembre.

Teniu fins entre els dies 12 i 15 de novembre per presentar les reclamacions a irregularitats en les llistes del cens. El dia 16 es publicaran al tauler les resolucions a les reclamacions.

El dia 28 de novembre s’obriran les taules electorals pels diferents sectors. Haureu de portar el DNI, NIE, Passaport o Permís de Residència. El vot és personal, directe i secret. No s’admet la delegació de vot ni el vot per correu.

L’horari serà:

8:45h a 9:15h – 12:45h a 13:15h pel matí.
14:45h a 15:15h – 16:45h a 17:15h per la tarda.

Descarrega el document complet i el calendari aquí.