Dia de la Pau

El passat 30 de gener, l’escola va celebrar de manera única el Dia de la Pau amb una emotiva coreografia al pati, acompanyada d “Un lloc” de Guillem Roma. Els nostres alumnes van expressar els valors de pau i solidaritat a través de la dansa, creant una experiència inoblidable. La cançó, amb lletres profundes, va transmetre un missatge positiu sobre la importància de la pau global. Agraïm a tots els participants per contribuir a aquest esdeveniment especial, inspirant-nos a construir un futur més harmoniós.
Volem expressar la nostra gratitud a l’escola Torres i Jonama per la col·laboració, proporcionant-nos un dron que ha enriquit les gravacions del nostre Dia de la Pau. Donem les gràcies al conserge Carles Güell “Nareta” per controlar el dron amb habilitat, capturant imatges espectaculars.