CONCERT DE NADAL I3, I4, I5 1R I 2N

Les festes ja han passat, però volem retrocedir al temps màgic que vam viure a l’escola. Amb la temporada nadalenca ja a la nostra esquena, volem recordar amb vosaltres els moments especials que vam compartir. A l’escola, vam preparar amb alegria i il·lusió unes cançons que esperem hagin aportat un toc festiu als vostres records. Després de molts anys, ens vam poder retrobar i desitjar-vos festes plenes de felicitat.

Revivim aquests instants a través de les fotografies i els vídeos enregistrats. Aprofitem per expressar el nostre agraïment a l’avi fotògraf, Paco Dalmau, per immortalitzar aquests moments màgics.

Encara que les festes ja hagin passat, esperem que aquest record us porti somriures.

I3

I4

I5

1r

2n*

*Lamentem els problemes tècnics que van impedir la gravació del concert de 2n. Les fotos estan disponibles i agraïm la comprensió. Treballarem per evitar aquestes situacions en el futur. Gràcies.