Castanyada 2021

Aquest divendres 29 a l’escola vàrem celebrar la Castanyada. Pel matí, les castanyeres van passar per les classes d’infantil i cicle inicial a dir-nos que les castanyes ja eren a punt de ser torrades per la tarda. Ens va fer molta il·lusió poder-les veure i cantar plegats! Després del patí, vàrem fer el festival amb uns balls que havíem preparat amb l’Alfons i la Bet per a tota l’escola. A la tarda, va ser quan vam menjar les castanyes que unes famílies van venir a torrar. Ha sigut un dia molt divertit i ens ho hem passat molt bé!

Enllaç directe a l’àlbum aquí.

Volem donar també moltes gràcies a les castanyeres i a les famílies que ens han ajudat a preparar aquest dia. Una abraçada ben forta.