Ajuts per a activitats extraescolars curs 2019-20

Un any més, l’Ajuntament de Palafrugell ofereix un programa d’ajuts per a activitats extraescolars per al curs 2019-2020. Les aportacions van destinades a infants i adolescents d’entre 6 i 16 anys, empadronats al municipi i que vulguin participar a les activitats organitzades per les diferents àrees de la corporació municipal i per les associacions i entitats inscrites al registre de l’Ajuntament. També se’n podran beneficiar aquells joves d’entre 14 i 24 anys inscrits en activitats de dinamització juvenil de Can Genís i a les aules d’art, teatre i dansa de l’àrea de Cultura.

Més informació al web de l’Ajuntament.