XV CERTAMENT DE LECTURA EN VEU ALTA

VEURE TOTES FOTOS. El passat dia 4 de juny, vam tenir el privilegi de participar a la final del Certamen de Lectura en Veu Alta que es va celebrar al Teatre Nacional de Catalunya. Ho vam poder fer perquè en Guerau Caballé, de 6èB i la Sukhmanpreet Kaur de 5èA, havien aconseguit superar totes les etapes prèvies: els quarts de final que van tenir lloc a Sta. Coloma i les semifinals que es van fer al teatre de Salt. En les tres ocasions, els dos alumnes van fer una feina excel·lent, mostrant-se optimistes i privilegiats de ser allà. Han fet una gran feina al llarg de tot el curs, i aquest ha estat el premi al seu esforç.
Moltíssimes felicitats a tots dos. I des de l’escola us animem a seguir amb aquesta actitud. No deixeu mai de llegir!