JORNADA ESPORTIVA 2019

Us fem arribar informació sobre  la Jornada Esportiva de la Selva, projecte en el qual participen els nostres alumnes de 5è, i us convidem a la conferència/exhibició relacionada amb el projecte, a càrrec del Club Patí Olot.   (Pavelló de la Nòria de Santa Coloma de Farners, a les 20.30h. 10.05.2019). És un acte gratuït i obert a totes les famílies de l’escola, on les moltes vegades campiones del món, ens faran una exhibició i ens parlaran de la seva trajectòria i dels valors positius que transmet el seu esport. En ser un projecte que implica a tota la comunitat educativa, volem garantir que les famílies i mestres que ho desitgin, puguin reservar la seva plaça. És per això que obrim un primer termini d’inscripció, des d’ara mateix i fins l’1 d’abril, només per a mestres i famílies d’escoles de la nostra zona. En el cas que la inscripció fos molt elevada garantiríem les 10 primeres peticions de cada centre.

Pots generar la teva inscripció des d’ara mateix a:

Formulari reserva de plaça

Vídeo promocional de la JE19:

Moltes gràcies,

Equip directiu