JA SOM ESCOLA VERDA

Després de 2 anys de formació, el passat dia 1 de desembre del 2018 l’escola va rebre la placa que la identifica com a Escola Verda. La nostra escola té una llarga tradició d’activitats i tasques que ja formen part del programa d’escoles verdes, però ara en tenim el reconeixement institucional.

Durant aquest temps hem après que ser Escola Verda va més enllà de tenir un hort a l’escola.  implica integrar l’educació per a la sostenibilitat en el projecte educatiu de centre i en totes les àrees que s’imparteixen, potenciant els equips de treball interdisciplinaris i la realització de projectes compartits i contextualitzats. Fer de l’escola una escola participativa i disposada a canviar, aconseguir un equipament sostenible i disposar d’un centre integrat en el seu entorn proper.

El Comitè Verd i tots els membres de l’escola tenim ganes de continuar amb la tasca que hem començat i fer que la nostra escola sigui un petit granet de sorra per tal d’aconseguir un planeta més sostenible.