FESTA DE L’ESCOLA VERDA

Veure VÍDEO. Veure FOTOS PART 1 i FOTOS PART 2.

El dia 1 de desembre ens van donar una placa que acredita el Pompeu Fabra com a escola verda. Per això, el Comitè Verd, va pensar que calia fer alguna cosa tots plegats. Van sortir un munt de propostes i vam escollir, entre d’altres, decorar el porxo amb motius d’escola verda, una feina que ens hem repartit per cicles.
Els alumnes d’Educació Infantil van fer les banderoles tan xules que decoren el porxo, els de cicle inicial van pintar i decorar testos on van plantat plantes. Els nens i nenes de cicle mitjà van escriure bons desitjos que van al nostre taronger. I finalment, els més grans, van elaborar la pancarta d’escola verda amb material reciclat.

També vam proposar fer una inauguració com cal, així que vam destapar la placa acompanyats de la nostra directora, l’Eva Viñolas.
A continuació vam gaudir d’un espectacle dels Atrapasomnis i per acabar la festa, vam xalar d’allò més menjant xocolata desfeta.
No ens podrem oblidar de donar les gràcies a l’Ampa per ajudar-nos a fer-ho possible.

Comissió d’Escola Verda, 22 de març de 2019