Deures de 3r

TERCERA SETMANA (del 30 de març al 5 d’abril)

Hola a tots! Esperem que estigueu tots bé. Us deixem els deures per aquesta setmana. Us trobem molt a faltar.

 

Matemàtiques 

  • Continua repassant les taules de multiplicar.
  • Continua amb el dossier de Suma i Pensa de Barcanova.
  • A la pàgina web de l’escola teniu penjats els vídeos de matemàtiques sobre com fer les restes amb la tècnica de “fer fora” per poder practicar-les a casa aquests dies.

*ATENCIÓ PARES!!

Si hi ha algun problema amb els alumnes que hi surten als vídeos, aviseu-nos al nostre correu i els treurem ràpidament.

 

Medi

  • Tria el mineral que més t’agradi i escriu en un foli o llibreta el seu nom i les seves propietats. Si no te’n recordes de quines eren les trobaràs a les fitxes del tema. Ha d’estar ben presentat i net.

 

  • Recull la temperatura que fa cada dia a la mateixa hora i escriu-la en un foli o llibreta perquè més endavant quan t’ho diguem hauràs de fer un gràfic amb totes les temperatures que hagis recollit.

 

Llengua

  • Escriu cada dia una cosa que hagis fet o que t‘hagi agradat molt. Ha de ser un petit text. Pensa a posar-hi la data i fer-ho sense faltes i ben presentat. Fes-ho un dia en català i l’altre en castellà. Hi pots fer un dibuix o posar-hi una foto.
  • Aneu llegint cada dia una mica. Si ja heu acabat el llibre, en comenceu un altre que tingueu a casa. Podeu llegir una part cada un de la família. Així llegiu tots alhora. És molt divertit!!

 

US RECORDEM DIFERENTS ADRECES D’INTERÈS

https://lp.smartick.es/matematicas-online/  SMARTICK

https://llengua.gencat.cat/ca/serveis/aprendre_catala/recursos-per-al-professorat/dictats-en-linia/b1/  DICTATS EN LÍNIA

http://www.edu365.cat/primaria/catala/index.html  ACTIVITATS EDU365

http://www.cristic.com/3o-y-4o-de-primaria/?lang=ca  JOCS EDUCATIUS

https://www.ccma.cat/tv3/super3/avui_aprenem/propostes-per-aquests-dies-que-no-pots-sortir-de-casa/noticia/2998422/  Aprendre sense sortir de casa

 

English: Aquesta setmana us proposo dues fitxes per repassar conceptes que hem explicat al llarg del curs. Podeu imprimir-les o escriure les respostes a la llibreta. També podeu obrir un Google Docs i compartir-me les respostes al meu correu (enricrius@pfangles.cat)

Fitxa 1: https://drive.google.com/file/d/1HTW5n7DCNNjdvVpU9YE4MSIgKeEe_eun/view?usp=sharing

Fitxa 2: https://drive.google.com/file/d/1hzDwXh_IbZ3o0Rpjz3ApT6hlKPbpu8iC/view?usp=sharing

Recordeu que es pot seguir repassant vocabulari al portal agendaweb.org.

Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb mi.

 

Valors-Religió

Per aquesta setmana, només et proposem una activitat, però millor si la pots fer una miqueta cada dia.

 

PER A TOTA LA FAMÍLIA

 

En algun moment, mentre fas algun dels àpats del dia, sigui esmorzar, dinar, berenar o sopar, et poses a fer tots els gestos molt molt lentament, a CÀMERA LENTA.

Fer-ho tot molt a poc a poc: agafar el cobert, agafar alguna cosa del plat, tassa,…posar-ho a la boca, mastegar…sobretot…mastegar molt a poc a poc, assaborint i sentint cada trosset que ens posem a la boca.

 

La primera vegada ho pots fer durant un minut, aproximadament, i cada dia afegir-hi una mica més.

 

Després, es pot parlar de com ens hem sentit, què hem descobert, si ha estat agradable o desagradable. El que hagis sentit és perfecte.

 

TRANQUIL·LITAT A LA RESPIRACIÓ, PAU EN EL COR.

 

 

  • ACTIVITATS PELS ALUMNES QUE TENEN UN PLA INDIVIDUALITZAT:

 

 

DEURES ADAPTATS   3r CURS

 

Us pengem les activitats alternatives per  fer de català i/o matemàtiques; de les altres àrees podeu fer el mateix que el grup-classe

 CATALÀ 

Comprensió lectora. Els quaderns personals  marrons adaptats :

 

  • Lectures. Comencem, continuem, acabem 1.1 Editorial Nadal acaba’l tot   TOTS. Si aquest ja està TOT acabat seguir amb el 1.2

 

 

  • Lectures. Comencem, continuem, acabem 1.2 Lectures  nº 1, 2 ,3 i 4 

 

 

En el següent  enllaç hi ha un sortit de contes il.lustrats. Al llarg d’aquesta setmana  mireu i escolteu els dos següents dues vegades.

https://www.ccma.cat/tv3/super3/una-ma-de-contes/tots-els-contes/

Adéu Rodetes!  i En Bernat, fort com un ós. Tot seguit escriviu 3 frases de cadascun.

 

 

 

 

Segona setmana (del 23 al 29 de març 20)

HOLA A TOTS!! 

Us posem activitats per fer aquesta segona setmana.

MATES

Anar fent el dossier de matemàtiques de Barcanova. Suma i pensa

Estudiar les taules de multiplicar

També fer activitats d’ampliació del tema 3

https://www.barcanova.cat/descargas/barcanova/propuestas/1471281_RF.docx

ATENCIÓ:

Smartick: Smartick és un web on aprendre i dominar les matemàtiques des de casa dedicant 15 minuts al dia. Smartick adapta els exercicis al nivel de cada nen o nena per tal que els puguin realizar sols. Aquí teniu l’enllaç:

https://lp.smartick.es/matematicas-online/

CATALÀ

Anar fent dictats  del link que us vam enviar la setmana passada.

Fer un poema sobre les Olimpíades o sobre un esport. L’haurieu de fer sols, els pares us poden orientar, però l’heu de fer vosaltres. També podeu fer un dibuix relacionat amb el poema. (Els pares, si voleu també en podeu fer un!!!)

Escriure una recepta d’algun “cuinat” que hàgiu fet aquests dies o que us agradi fer, també el podeu acompanyar amb un dibuix o una imatge.

MEDI

Podeu entrar a la pàgina web de la motxilla i fer diferents activitats de medi de 3r.

http://www.ceip-diputacio.com/la%20motxilla.htm

English: Durant la segona setmana, els i les alumnes han de:

  1.       Repassar el vocabulari de la Unit 4 i ampliar-lo. Cal fer una llista dels aliments i menjars que hem treballat a la unitat i buscar-ne i afegir-ne de nous a la llibreta d’English (si la tenen a casa) o en un full a part (després ja enganxarem a la llibreta quan tornem a l’escola). Amb unes 10 paraules noves n’hi ha suficient.
  2.       Cal portar fetes les activitats de Writing que us deixo a continuació: https://drive.google.com/file/d/1xWon9EFAdLf7rQy-yf4Nd5Qq63On_PyZ/view?usp=sharing
  3.       Podeu continuar fent activitats online, jo aquesta setmana us plantejo les següents : https://agendaweb.org/vocabulary/food-exercises.html

Valors religió

  1. Veure la pel·lícula Azur i Asmar al següent enllaç:

https://www.youtube.com/watch?v=QgYPkZnysRA

  1. Per què creus que l’Azur decideix anar a conèixer el país de l’altre banda del mar?
  2. Per a quines raons l’Azur decideix fer-se passar per cec?
  3. Per què quan es troben per primer cop, ja de grans, l’Asmar no vol saber res de l’Azur? Què en penses de la seva actitud?
  4. Què opines del final de la pel·lícula?
  1. RECORDA QUE ARA TENS TEMPS PER FER I ENSENYAR “MOMENTS ESPECIALS” (ja saps, respiracions i relaxacions, que ens saps molts…ànims!!). TRANQUIL·LITAT A LA RESPIRACIÓ, PAU EN EL COR..

Setmana del 16 al 22

Hola a tots!!!

Us anotem els deures que vàrem posar el dijous i us adjuntem alguna cosa més perquè podeu anar treballant. Mireu de fer-ho tant bé com sabeu. I si hi ha alguna cosa que no sabeu fer, la deixeu i ja ho farem a l’escola.

 

  • De matemàtiques heu d’estudiar les taules de multiplicar. També us passem un pdf en el que hi trobareu diferents exercicis per repassar. Ho podeu imprimir i sinó fer-ho en una llibreta.

 

https://www.barcanova.cat/descargas/barcanova/propuestas/1471281_RD.pdf

 

English Des de l’àrea de llengua estrangera de l’escola, us deixem un llistat d’activitats, eines i recursos online per tal que pugueu treballar la llengua anglesa des de casa. La primera web que us proposem és l’Agenda Web. En aquesta plataforma hi ha molt material, trobareu molt vocabulari a més a més de gramàtica. Recomanem escollir el vocabulari i la gramàtica que hem treballat durant el curs, per tal de fer-ne un repàs i aprofundir encara més en el tema. https://agendaweb.org/ En aquestes webs també trobareu molt vocabulari, a més a més d’explicacions i recursos que us poden ajudar a fer els deures:

 

Adjuntem unes fitxes per repassar el que hem treballat fins ara a l’escola. Cal que les porteu fetes quan tornem a l’escola. Per aquesta setmana:

 

Extension activities: https://drive.google.com/file/d/1DEOb2eUbK-qPh6Fm2A1wCJxlZTbukk2D/view?usp=sharing

 

Grammar: 

https://drive.google.com/file/d/1qm2xL0MYV6AVd8Za1wmQUKdtQwCwhu_o/view?usp=sharing